TREBALL ATENCIÓ TECNICA II
Tècnic (Miguel)
Client (Alfons) T: Bona tarda en què puc atendre.
C: Hola, doncs miri li dic per informar-li que no em va la disquetera i nose per que no em llegeix els cds.
T: D'acord sap que pot venir aquest problema?
C: Doncs la veritat és que no, perquè fa dos dies que es va donar un cop al moure'l i no em funciona des que es va donar el cop.
T: Val vostè sap obrir la torre per mirar si tot està en ordre?
C: Bé si em diu una mica com he de fer-ho que mai i obert una torre ¿?
T: Si clar sense problema aver presti atenció: agafi un destornilladore d'estrella i que els cargols quant el tingui m'ho siusplau.
C: Val ja està acontuniacion que ago?
T: Veu que hi ha diversos cables que van connectats a la font d'alimentació?
C: La font és el que està el ventilador?
T: Si, miri que el cable que va de la font a la desquitera aquesta ben connectat.
C: Si aquesta connectat.
T: Val desactiveu el corrent abans de tot, per no córrer cap perill.
C: Val a continuació que ago?
T: Desendollar els cables que van de la font a la disquetera i demas, i torneu a connectar.
C: D'acord, un moment si us plau, si ja estan conetarme denuevo.
T: Val ara torneu a connectar per donar corrent a l'torre i digame si funciona.
C: Val s'està encenent, sinó fos ara que creu vostè que pot passar?
T: Doncs nose hauria de mirar-lo, mireu aver si va ara al engegar i sino mirarem una altra opció.
C: Val, ja està encès i segueix sense funcionar.
T: Doncs el millor que podria fer seria portar-nos l'ordinador perquè ho revisaré perquè ha de averse trencat en el cop.
C: D'acord a quina hora pas per ahi?
T: Doncs nosaltres vam començar de 10:30 ah 13:30 i de 17:00 a 20:00, es pot passar quan vulgui.
C: Val doncs sobre les 18:30 em pasare.
T: Necessita que l'ajudi alguna cosa més?
C: No, moltes gràcies pel seu temps adeu.
T: Fins després.