TREBALL ATENCIÓ TECNICA IV

TECNIC: (CARLOS)

CLIENT: (ALFONSO)

C: Bona tarda

T: Bona tarda en què li puc ajudar?

C: Doncs miri que li vaig donar un cop a la pantalla i va caure a terra

T: Això haurà de portar la pantalla al taller i nosaltres l'hem d'arreglar si podem i si no haurà de comprar una pantalla nova

C: D'acord sobre quina hora obren?

T: De 8:00 a 13:00 i de 14:00 a 20:00

C: Le llevare la torre per que li esborri tot i instal algun antivirus

T: D'acord l'esperem

Read Users' Comments (0)

TREBALL ATENCIÓ TECNICA III

Carlos (CLIENT)
Alfonso (TECNIC)

C: Bon dia

T: Bon dia digame vostè

C: Doncs que l'ordinador no encén pressiono el botó de l'ordinador i no encén que em podria recomanar vostè que fes?

T: Doncs miri si voleu comencem tuteandonos nom meu és Jordi el seu?

C: Em sembla perfecte em dic Empar
doncs mira Jordi que li dono al botó i no me encén

T: Doncs em sembla que aquest que en aquestes dient és d'una fallada de la font d'alimentació, algú ha tocat el seu ordinador per l'interior el que ve sent dins de la torre.

C: No perquè visc jo sola i com no hagi
estat l'assistenta que és una senyora una mica més gran i no s'obri assabentat

T: Mira crec que ja es el problema hi ha com un interruptor darrere de la torre premi el botó i prova a engegar i em diu

C: D'acord vaig a mirar-lo un moment

C: Moltes gràcies era això

T: Veus, el suposava ja que moltes gràcies per confiar en DELLincuentes SL.

Operadora El cost de la trucada és de 1,02€ / Minut

Read Users' Comments (0)